星期二, 1月 31, 2012

2011年1月31日~神的应许

“Your confidence comes not from your physical circumstances (how you look or what you achieve), but from the inner assurance that God is by your side, making His wisdom and power available to you and working out His purpose for your life.
When you begin to lose confidence in God, go to His promises in the Bible...” (from Divine Moments)

好巧,今天老师也讲到当我们遇到困境时,回到圣经,常常想起神的恩典神的应许继续坚持下去。今天和祷告伙伴分享时说有很多的歌曲要弹,还有两个音乐会。觉得好像都是不可能完成的任务。口里是说不去想了,越想反而越难做下去,就一样一样的尽力去完成;心里却是非常非常的担心。当老师课后为我们祷告时,我再也忍不住了

灵修时,读到这两节经文,谢谢天父。靠着你加给我的力量,凡事都能作!
【你出你入,耶和华要保护你,从现在直到永远。(诗一百二十一8)】
【耶和华是我的亮光,是我的救恩,我还怕谁呢?耶和华是我性命的避难所,我还惧谁呢?(诗二十七1)】

沒有留言: