星期四, 11月 23, 2006

我到底怎么啦?

这几天几个学生都和我拿假,学校假期才刚开始嘛,给他们放放假也好的。就很得空啊。星期一和朋友去了书展就大半天去了。中午出门,晚上才回到家。星期二有一个小时的课,然后就去上鲍老师的课。今天是四点半的课,然后晚上就去教会听演唱会。还可以的演唱会。不知是这几天过得有点那个,太闲了吧。早上的心情还可以,下午呢就糟透了,情绪变化也蛮大的。有点受不了自己咧。

还有今天我一直都记不起来早上我有没有刷牙洗脸耶,以前的我是不会这样的情况下出去的,今天我出了门口,才想起好像还没,但又好像已经做了。到现在还是懵懵懂懂的。唉,我到底怎么啦?

1 則留言:

匿名 提到...

don;t worry my girl! maybe is too busy... seem i s startur holiday, why not just do nothing lay at the bed or sofa for whole morning.........with a cup of tea/favourite fruit/ice cream. have a quite time with god..........and u will feel better and recover !

sometime i also will feel as u now! always be aware when need to have quite time@

i found a nice praise hymn (which is going for coming sunday service) The Spacious Firmament on High- --http://www.cyberhymnal.org/htm/s/p/spacious.htm.

and hope god gave me wisdom how to help this church to praise the god with nice tone/voice...

cause only pastor is the only one can sing in correct way, others will no idea how to sing ......that's why me & rebecca (pastor daughter whose play the piano) think how to improve it...

love,
lily